Školní poradenský tým
Členové školského poradenského pracoviště | ||
Vedoucí ŠPP | Mgr. Renata Hnízdilová | |
Výchovný poradce pro 2. stupeň | Mgr. Renata Hnízdilová | |
Výchovný poradce pro 1. stupeň | Mgr. Renata Hnízdilová | |
Metodik prevence pro 2. stupeň | Mgr. Lada Frýbová | |
Metodik prevence pro 1. stupeň | Mgr. Eva Vávrová | |
Speciální pedagog pro 1. stupeň | Mgr. Lucie Bryndová | |
Speciální pedagog pro 2. stupeň | MÍSTO NEOBSAZENO | |
Školní psycholog | MÍSTO NEOBSAZENO |
KONZULTACE U VŠECH PO PŘEDEŠLÉ DOHODĚ
ČINNOST ŠKOLNÍHO PORADENSKÉHO PRACOVIŠTĚ:
- zajišťuje poskytování poradenských služeb zaměřených zejména na:
a) poskytování podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami,
b) sledování a vyhodnocování účinnosti zvolených podpůrných opatření,
c) prevenci školní neúspěšnosti,
d) kariérové poradenství spojující vzdělávací, informační a poradenskou podporu k vhodné volbě vzdělávací cesty a pozdějšímu profesnímu uplatnění,
e) podporu vzdělávání a sociálního začleňování žáků z odlišného kulturního prostředí a s odlišnými životními podmínkami,
f) podporu vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných,
g) průběžnou a dlouhodobou péči o žáky s výchovnými či vzdělávacími obtížemi a vytváření příznivého sociálního klimatu pro přijímání kulturních a jiných odlišností ve škole a školském zařízení,
h) včasnou intervenci při aktuálních problémech u jednotlivých žáků a třídních kolektivů,
i) předcházení všem formám rizikového chování včetně různých forem šikany a diskriminace,
j) průběžné vyhodnocování účinnosti preventivních programů uskutečňovaných školou,
k) metodickou podporu učitelům při použití psychologických a speciálně pedagogických postupů ve vzdělávací činnosti školy,
l) spolupráci a komunikaci mezi školou a zákonnými zástupci,
m) spolupráci školy při poskytování poradenských služeb se školskými poradenskými zařízeními
- zpracovává a uskutečňuje program poradenských služeb ve škole, který zahrnuje popis a vymezení rozsahu činností všech členů, minimální preventivní program školy včetně strategie předcházení školní neúspěšnosti, šikaně a dalším projevům rizikového chování.
- podílí se na zajišťování podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
- spolupracuje se školskými poradenskými zařízeními a s orgány veřejné moci za účelem ochrany práv žáků
.
.
.
.
.
.